Interesting spots
První zkušenosti s počítáním důležitosti článků podle počtu kliknutí jsou (přinejmenším) zajímavé.
Před týdnem jsem uvolnil novou verzi algoritmu výpočtu a-ranku, tedy důležitosti článku. Do důležitosti započítává kolik lidí na něj kliklo a jak je článek starý.
Původně zamýšlený poměr f(počet kliků)/stáří se neukázal nijak zvlášť dobrý, takže jsem nakonec stáří trochu zlogaritmoval, a to už dává docela slušné výsledky.
Zajímavé je, na jaké články se nejvíc kliká. Bulvár, bulvár, bulvár, ceny telefonů, bulvár. No ale nejsme tu od toho, abychom své čtenáře vychovávali, že. Koláče jsou koláče, takže dobrou chuť, pokud zrovna obědváte.
[1] 23.06.2004, 10:15:10 Ancoram
- web
"nejsme tu od toho... vychovávali" - ale to není přece pravda, tj. to co řekl Želez. Protože jak vědí tihle "neutrálové", že většinu lidí baví pořád ty samé stupidity? Akorát to předpokládají, resp. vychovávají ke stupiditě sami. Takže oni tu jsou "od toho, aby si vychovali nízkým vkusem blbé nemyslící publikum", kterému prodají 3x za půl roku Slunce seno a je to, morální zastaralost sem nebo tam.
[2] 23.06.2004, 10:23:51 Petr Olmer
To byla pochopitelně nadsázka. :-) Ale pokud na článek "Šuskanda: Dvě letní akce u Oskara" klikne třikrát víc lidí než na ostatní články, tak to prostě musím v důležitosti nějak zohlednit...