výuka

Petr Olmer, MFF UK

10.10.2006

Úlohy 2

Tileworld.

Principy Tileworld byly vysvětleny na přednášce, složitější (zábavnější?) zadání najdete v Pollack, Ringuette.

Zkuste navrhnout (slovně popsat) algoritmus, který by úlohu "řešil" — dobře, optimálně, jak je libo, tj. definujte si i metriku úspěšnosti (na přednášce zmíněná "počet ucpaných děr za časový úsek" není jediná).

Úvahy: Změnil by se navržený algoritmus nějak, kdyby bylo možno se spoléhat na víc věcí? (Třeba že nebudou mizet dlaždice, že každá díra vydrží alespoň n tahů apod.)

Zajímá vás Tileworld víc? Podívejte se na samotnou hru a třeba si stáhněte zdrojáky a zkuste svůj algoritmus implementovat: J.M. Vidal: Tileworld.

Petr Olmer, 10.10.2006, 18:23:00, trvalý odkaz,

Komentáře (0)

Přidání komentáře